Termeni și condiții
DEFINIREA PĂRȚILOR
SC AMOLED GSM SRL cu sediul în Maramureș, Cavnic, Str. 22 Decembrie, nr. 20A, având Codul Unic de Înregistrare 39015619, înregistrată la Registrul Comerțului sub numărul J24/341/2018 denumit în continuare simplu “Vânzător”.
Orice persoană fizică sau juridică care accesează platforma online de vânzare “https://goz.ro” va fi în continuare denumit simplu “Utilizator”.
Orice persoană fizică sau juridică care plasează o comandă prin intermediul platformei online de vânzare “https://goz.ro” va fi în continuare denumit simplu “Client”.
TERMENI GENERALI
Comenzile plasate prin intermediul platformei online de vânzare “https://goz.ro” se supun Termenilor și Condițiilor prezentate în cele ce urmează. Plasarea comenzii se poate realiza doar după acceptarea de către Client a acestor Termeni și condiții. Prin selectarea căsuței “Am citit și accept Termenii și Condițiile” Clientul își asumă că a luat la cunoștință și acceptă conținutul acestui document. Plasarea unei comenzi creează obligații din partea ambelor părți, după cum urmează.
Administratorul platformei online de vânzare “https://goz.ro” își rezervă dreptul de a modifica oricând conținutul acestui document, fără o notificare prealabilă a Clienților. Utilizatorii au permanent acces la acest document. De asemenea, Vânzătorul face eforturi permanente în vederea păstrării acurateței conținutului, dar cu toate acestea se pot întâmpla unele greșeli sau erori de operare. În acest sens, Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele greșeli și va face tot posibilul să le remedieze cât mai repede. Fotografiile produselor au caracter informativ, iar unele accesorii prezente în fotografii pot lipsi. Produsele livrate pot diferi de cele din fotografii din punct de vedere al culorii, aspectului, formei și accesorizării.
Utilizatorii se angajează să nu interfereze cu nici un element de securitate al platformei sau cu elementele care previn și restricționează utilizarea, să nu copieze conținutul sau elementele componente.
PLASAREA COMENZII
Pentru a plasa o comandă, Clientul selectează și adaugă în coș produsele pe care intenționează să le achiziționeze. După terminarea selecției, din pagina coșului de cumpărături, trebuie să plaseze comanda. Pentru ca plasarea comenzii să fie procesată, Clientul trebuie să își introducă datele personale și adresa pentru livrare și să selecteze metoda dorită de plată în pagina următoare. Pentru a confirma comanda, Vânzătorul va contacta telefonic sau va trimite acestuia un e-mail de confirmare. Comanda nu este plasată și Vânzătorul nu are nici o obligație până la confirmarea comenzii.
PLATA
Plata comenzilor se poate realiza prin ramburs cu plata numerar la curier.
LIVRARE
Modalitățile de livrare oferite de către Vânzător sunt următoarele:
– Fan Courier
– Poșta Română
RETURUL
În cazul în care Clientul a primit alte produse decât cele comandate sau în cazul în care a primit un produs defect, Clientul are la dispoziție 14 zile de la primirea coletului să notifice în scris Cumpărătorul că dorește să renunțe la comandă și să returneze produsul. Produsele trebuie să fie în perfectă stare, nedeteriorate și însoțite de factură în original și în ambalajul original. Costul produsului va fi rambursat Cumpărătorului în termen de maxim 30 de zile.
GARANȚIE
Garanția produselor se aplică în conformitate cu Legea Nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, republicată (r1), OG 21 / 1992 privind protecția Consumatorilor, republicată (r2), cu modificările și completările ulterioare de la data vânzării, Legea 476/2006 și normele de aplicare în vigoare la data vânzării, completate cu prevederile Certificatelor de Garanție și ale Instrucțiunilor de Utilizare ale produsului, predate la data achiziției acestuia.
Perioada de garanție se prelungește cu timpul de nefuncționare al produsului, scurs de la data predării acestuia pentru reparare și până la data repunerii în stare de funcționare și a notificării în scris a consumatorului despre acest lucru. Prelungirea termenului de garanție se va înscrie în Certificatul de Garanție de către prestatorul de servicii autorizat care a efectuat reparația în perioada de garanție.
Produsele au în componență subansamble electronice și mecanice care necesită respectarea cu strictețe a condițiilor de manipulare, transport, păstrare, exploatare, conectare, întreținere și reparare prevăzute în Manualul de Utilizare.
Consumatorului i se garantează că pe durata perioadei de garanție, în condițiile normale și specificate de utilizare a produsului, în cazul apariției neconformităților, acestea vor fi înlăturate în primul rând prin reparare sau, după caz, prin înlocuire, reducere de preț sau restituirea contravalorii, în conformitate cu legislația mai sus amintită. Înlăturarea neconformităților se va face la punctul de lucru SC AMOLED GSM SRL.
Produsul trebuie să fie însoțit de ambalajul original, precum și de factură și chitanță în original. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea cumpărătorului, iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid Fan Courier. Soluționarea garanției se face în maxim 30 zile calendaristice.
Nu constituie obiectul garanției lipsa de conformitate derivată din:
– utilizarea produsului în aplicații ce necesită performanțe și calități altele decât cele oferite de clasa și scopul pentru care este destinat produsul sau în afara specificațiilor tehnice aferente;
– uzura normală a produselor (ex. uzura fizică, mecanică și electrică);
– utilizarea produsului în condiții neadecvate (ex: tensiune de alimentare necorespunzătoare, împământare inexistentă sau greșită, acțiunea șocurilor, vibrațiilor, loviturilor sau altor forme de abuz fizic, utilizarea produsului în condiții de mediu necorespunzătoare acțiuni ale substanțelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate, defectarea produsului cauzată de intemperii);
– manipularea sau instalarea greșită (ex: instalarea greșită a bateriilor sau a acumulatorilor, utilizarea altor modele de surse de alimentare sau accesorii decât cele livrate sau indicate de producător);
– setări greșite ale produselor sau programelor, virusări, folosirea altor drivere sau programe decât cele originale care însoțesc produsul; eventualele incompatibilități de natură software sau hardware ce pot apărea la folosirea produselor împreună cu alte produse;
– deteriorări termice, mecanice și plastice ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, vibraţiilor, intemperiilor, neglijenţei în utilizare sau a oricăror altor factori, independent de Producător.
